maandag 10 januari 2011

19-10 Louka


Opvolgingsfiche

Naam leerling: Louka

Datum: 19 oktober 2010


 

Hieronder noteer je per contact de vorderingen en / of opmerkingen. Hier schrijf je ook op wat je met de leerling(en) gedaan hebt.

Eventuele bijlagen (zoals planning, mindmap, …) voeg je toe in bijlage.


 

Louka had een test van aardrijkskunde. Ik heb hem geholpen met het maken van ezelsbruggetjes om zo de gewesten, provincies en hun hoofdsteden te onthouden. Na het leren heb ik hem enkele vragen gesteld om te checken of hij alles kende.

Wegens zijn dyslexie had hij problemen om de plaatsnamen correct te spellen. Ik heb zijn werkboek verbeterd op spellingfouten en hem dit enkele keren laten overschrijven.

Louka had nog tijd over en daarom heeft hij een kruiswoordraadsel met Engelse woordjes gemaakt, Naomi had dit opgesteld. Ook heeft hij de extra oefeningen Frans ingevuld.

Tot slot heb ik hem opnieuw enkele trucjes gegeven om van het Nederlands naar het Frans te vertalen. Hij wilde namelijk woordenschat leren en dit was een probleem voor hem. Ik heb hem zinnen laten vormen met het moeilijke woord, ook moest hij waar nodig een ezelsbruggetje zoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten